Pages

Monday, July 19, 2010

maafkanku...



IN THE NAME OF ALLAH THE MOST GRACIOUS AND MERCIFUL





sdri diriku melayari hari-hari kini,ku sedar..ku telah melukai hati teman-teman tanpa ku sedari...ku sakiti hati kecil mereka..hinggakan kesannya menebal dlm hati ..maafkanku..rasa bersalah seringkali membelengguku..namun,aku cuma seorang hamba..perantau dunia yang mencari butir-butir mutiara agama..agar hidupku sentiasa dekat denganNYA..


andai ku sakiti hatimu,,

maafkan aku..aku hanya seorang insan yang tidak terlepas dari slh dan silapnya..kdg2,ku terlanjur kata dalam bicara,dlm perilakunya...namun akan ku cuba perbaikinya...didiklah aku mengenal agama duhai temanku...maafkan segala salah silapku ini....aku tidak mahu berjanji,kerna janji sentiasa memakan diri..tp akan ku cuba membaiki,apa yang mampu ku baiki...semoga redha ALLAH sentiasa bersama kita semua..jazakhallahukhairan khathira...

0 comments:

Post a Comment

komen anda..inspirasi saya untuk menulis...tinggalkan pesanan ya?insyaAllah,saya akan balas..

Ray Templates

berlari-lari ke kemuncak penantian..

Daisypath Graduation tickers