Pages

Wednesday, January 11, 2012

kita tetap bersama jua!

jangan lepaskan tangan kite tau..janji?kite tetap bersama selamanya kerana DIA ya!

“Selayang ikan di laut sudah tahu jantan betina.”,kata kak S kpd saya

“ eh…mana mai selayang-selayang ni,sekilas la..heheh”..pantas saya menyampuk .

“Haha..mana-mana ja…suma sama...pstt2…”.terus disambung cerita kak S sehingaa saya ketawa malam itu dek mungkin ia melihat sedikit kekusutan yg dicermin dari wajah saya.


Bijak juga anda!terima kasih ya..:)

Woha! Makin tersenyum-senyum  saya,hendak digelakkan..ops2.. jangan..dan saya terus  mendengar penuh setia cerita seorang sahabat yang agak mengusik hati saya ini. Beria diceritakan,wah..nampaknya kali ini hatinya benar-benar sedang gembira …hee

saya senyum dan ketawa bersamanya ,sedang dalam hati yang sama masih memikirkan tentang dia dia dan dia..YA ALLAH rindu sebenarnya….

Kerana dia dia dan dia menjadi teman yang sentiasa bersama saya..

Bukanlah jalan mudah untuk saya menjadi saya kini  andai tidak ada mereka disisi..

Suka sama suka,duka derita ditanggung bersama..

Ya Allah..rindunya  benar pada mereka..

Tapi saya simpan rindu ini dahulu agar segenggam impian berjaya saya gapai..

Kerana itulah azam yang telah lama saya pegang untuk saya lunaskan ia…

Sedang hati itu rindu,tidak pula saya suka untuk biarkan ia berlalu..

Kerana saya tetap yakin akan doa itu..

ia penghubung kepadanya meskipun dia dia dia dan dia itu sangat jauh dimata..

biarlah airmata yang jatuh gugur,tetapi semangat itu tetap tidak pernah lentur..

berjuanglah selagi mana mampu,

dan biarlah khabaran rindu-rindu itu tetap segar dalam ingatanku sebagai mukmin yang mencintai sahabatnya..

ini adalah  untuk dia dia dia dan dia yang sangat ku sayangi keranaNYA…:)

im back to study!!:)

0 comments:

Post a Comment

komen anda..inspirasi saya untuk menulis...tinggalkan pesanan ya?insyaAllah,saya akan balas..

Ray Templates

berlari-lari ke kemuncak penantian..

Daisypath Graduation tickers