Pages

Friday, August 12, 2011

sanah helwah..

IN THE NAME OF ALLAH THE MOST GRACIOUS AND MERCIFUL


Alhamdulillah..sebelum menjelangnya 12 am mlm ni,HK sangat berharap dapat update entri walaupun sedikit. Alhamdulillah, HK sangat bersyukur Allah telah memanjangkan usia HK sampai ke hari ini dan finally, i`ve been 21 years old now on 12 August 2011 . Syukur Alhamdulillah.

Buat mama dan abah,

Terima kasih kerana melahirkan dan membesarkan saya sampai sekarang dengan didikan terbaik dan sentiasa menerima apa jua keadaan dan berada disisi dalam apa juga cubaan hidup. Terima kasih atas segala pengorbanan dalam membesarkan saya dan adik-adik,mudah –mudahan Allah akan membalas yang terbaik buat abah dan mama yang sangat disayangi. I love u both so much!

just wanna let u know,deep inside my heart..tiada apa yang dapat kakak ucap dan lakukan untuk membalas segala jasa dan pengorbanan abah dan mama. Tapi, di hati kecil ini, sentiasa terdetik untuk menjadi anak yang sentiasa membanggakan dan membahagiakan mama dan abah. insyaAllah, saya akan berusaha sedaya mungkin untuk mencapai yang terbaik di dalam hidup kerana kakak terlalu bangga mempunyai ibu dan ayah yang sangat supportive. 

Akhir kata, I wish to see your happiness till the end of my life. insyaAllah…I love u both!

For those friends, thanx too for you guys wishes. Hope all the du`a remains in your heart whatever it takes for the future. May Allah bless all your kindness..insyaAllah,.

Assalamualaikum..
Sekian.

0 comments:

Post a Comment

komen anda..inspirasi saya untuk menulis...tinggalkan pesanan ya?insyaAllah,saya akan balas..

Ray Templates

berlari-lari ke kemuncak penantian..

Daisypath Graduation tickers